Eftermiddag.

Kommer från strålningen, gick bra som vanligt. Fick veta att de även strålar   lymfkötlarna på höger sida, där tumören sitter. De var inte angripna vid början av behandlingen. Skönt. Skulle det sprida sig dit  blir  det metastaser på andra ställen i kroppen. Får hoppas jag slipper det.  Barbro vägde mig i dag.  Gick upp 2 kg förra veckan. Inte undra på med den  goda maten, men hon sa vändningen kommer snart. Vecka 5 når man smärttaket säger de.  Fick bedövningsspray att spraya med när det gör ont i halsen. De vill även man äter smärtstillande  jämt fördelat över hela dagen, ger större effekt då i stället för att ta en  vid behov.  Än så länge känner jag mig ovanligt pigg för min ålder ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hoppas att du är pigg i morgon med då vi ses kram A

2013-08-07 @ 18:20:09
Postat av: irene

Härligt tjejen ,du har så positiv inställning till hela eländet. Det kan ju bara gå bra , försök håll kvar det när det börjar bli tufft. Kram o suss gott

2013-08-07 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0