Fredag

Äntligen får jag komma hem. Har inte gått någon nöd på mig, men ändå skönt att "ha sitt" omkring sig. Samres kom idag på rätt tid. Skulle beställa återresa till måndag. Tog nästan 40 min innan hon fattade vart jag skulle och var jag skulle bli hämtad. Tänker på de äldre som kanske inte har hörsel och tal i full styrka längre. Nästa vecka skall jag förutom strålning besöka tandhyginist och en onkologsköterska. Viktigt med tandhygien, blir lätt inflammationer o.dy. i munnen. Börjar få lite ondare nu i halsen, men ännu kan jag äta. Får inte vistas i solen, måste ha det högsta solskyddet 50. Även en sjal kring halsen. Då kommer fåfängan in. Vad skall folk tro när man har sjal på sig i värmen. Men det är väl ett mindre bekymmer. Skall nu njuta av mina kära o helgen. Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bra kämpat denna vecka o du glöm fåfängan! Sköt om dig o kram A

2013-08-02 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0