Andra advent.

Oj vad tiden går fort. Det har gått frammåt, sakta men säkert. Har gjort min datortonografi, ännu inget svar, men tror ej det är något att orora sig för. Har ännu besvär med att äta viss mat. Stekt mat går bort direkt. Kan ännu bara äta mos, ris, pasta , milda soppor. Börjar tycka näringsdryckerna är riktigt goda ???. Lagar ju ändå "riktig" mat om dagarna eftersom min sambo måste äta efter sitt jobb. Men fantasin tryter när jag själv inte kan äta den maten. Tur han är "norrlänning". De gillar ju korv på längden, tvären höjden
, :-) ;-). Har nu fått afte sår i munnen, ja allt har ju namn, därför svårt äta igen. Men ändå tycker jag att jag är pigg och ser framåt. En stor kram till Er och trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0