Fredag igen.

Ännu en vecka har gått och huvudvärken har försvunnit, tack och lov, för den var hemsk. Skall nu tillbaka till Örebro på Måndag och få veta hur det har gått. Är lite orolig. Börjar få ont i halsen och ett öra igen. Det var ju så det började på mig. Är lite segare än vanligt, men det kanske är hösten som "knackar på". Man är ju spänd på vad för svar man får. Vill tillägga en sak: Till De som läser min blogg som har eller haft liknande tumör, är det viktigt att komma ihåg att detta är mina upplevelser. Alla är vi olika och upplever och reagerar olika på saker och ting. Hör av mig senast Tisdag kväll och talar om hur det gått för mig. Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: irene

Kram lilla tuffing. Vill du ha sällskap på måndag till Örebro?

2013-10-25 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0