Besvär

Varit ganska pigg i helgen men nu börjar besvären komma. Bara kunnat äta 2 st ägg på äggröra idag. Har försökt att äta lättare mat, men det gör fruktansvärt ont i munnen. Har även haft en besvärlig klåda på kroppen. Kan vara någon medecin som jag inte tål. Blir besök hos tandhyginisten och onkologsköterskan i morgon efter strålningen. Inne nu på vecka 6 av 7. Hur konstigt det än låter har jag lärt mig mycket och fått en livserfarenhet rikare. Träffar mycket underbara människor, kamrater, och i mitt fall en sjukvård som fungerat bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imponerande positiv attityd och kämpartakter! Övertygad om att det gör att du fixar detta. Kram Benny

2013-09-03 @ 08:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0