Dålig dag.

Mår inget vidare i dag. Orkar knappt gå ur sängen. Har väldigt ont i munnen. Svider även utanpå halsen. Blir blåsor av strålningen, så det är svårt när något ligger mot halsen. På strålningen tyckte de jag kämpat på bra, men kulmen kan komma nu när jag kommer hem. Blir ju mitt landsting som tar över och de har ju inte varit med på resan och känner mig som de här i Örebro. Men det får ordna sig. Man är alltid välkommen att ringa hit. Märkligt att man går ned i vikt i ansiktet först?!. Har minskat ca 4 kg ej mycket, men man märker att masken sitter lösare om huvudet. De som ser mig säger att det syns i ansiktet. Måste försöka äta både mat och näringsdrycker nu, kroppen läker fortare om den får full näring. Bara 2 dagar kvar. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du kämpar jag tycker du är sååå duktig bara 2 dagar kvar.Saknar dig hemma på våran Gata.Många kramar Annika

2013-09-11 @ 17:23:31
Postat av: irene

försök att hålla ut dom här två dagarna, du har en styrka Katrin som man inte kunde ana att du hade, så himla duktig o har sånt kämpaglöd, beundrar dej. Kram, kram ,kram

2013-09-11 @ 17:35:02
Postat av: Gunilla ( Annikas syster)

Hej Katrin vill bara tala om att jag har följt dig några veckor nu. Är full av beundran av dina positiva tankar trots att jag tror jag förstår hur du kämpar. Ha det så bra, tänker på dig. Gunilla

2013-09-11 @ 17:36:48
Postat av: Anonym

Tack alla ni som svarar, även till Er som läser min blogg. Tack vare Er har jag något positivt att se fram mot varje dag. Hade jag inte bloggen låg jag väl bara och stirrade i taket. Det var nog inte så tokigt detta med bloggen. Känner att jag vill ge Er lite info om hur man får 7 veckor att gå i mitt fall. Ärligt talat är jag imponerad av mig själv. Man har ju sidor man inte visste fanns. Men man har ju inget val. Kram till Er♥

2013-09-11 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0