Frukost.

Har nu intagit sista hotellfrukosten för i år. Konstigt nog börjar jag tröttna på denna frukost och resturangmat. Eller är det psyket som ställer om sig till den kommande vardagen. Antagligen. Kommer oxå sakna mina medpatienter. Man har fått kontakt med människor som man i vanliga fall inte skulle kunna tänka på att prata med. Som jag sagt tidigare var detta en onödig men nyttig resa för att vakna upp. Vet inte hur jag skall göra med bloggen framöver. Det blir ju mest det vardagliga som vi alla har omkring oss. Kommer ändå ge lite information de närmaste dagarna. En trevlig helg på Er.

Kommentarer
Postat av: irene

Ha en riktigt trevlig helg du med o njut av att få vara hemma. Hör av mej i veckan o om du orkar så kommer jag över på en fika. Många kramar o hälsa Rune

2013-09-13 @ 18:28:06
Postat av: Anonym

Ja, nu njuter jag, borta bra hemma bäst. Kul om Du kommer ut i veckan. Kolla med Karin om hon kan komma oxå. Vi kollar in vädret, kanske lite lättare för dig om mina "barn" kan vara ute på tomten. Kram vi hörs

2013-09-14 @ 08:58:59
Postat av: Benny

Vilken resa du varit med om och så fantastiskt bra du genomfört den! Och så bra du beskrivit den i din blogg! Med hopp om fortsatt snabbt tillfrisknande. Hälsa Rune och från Kungsängen kommer även varma hälsningar från Maggan.

2013-09-16 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0