Hemma vecka 1.

Hemma i 1 vecka nu, tiden går fort. Har mått ganska bra. Det som är jobbigt är matintaget. Vill så gärna äta och är oxå hungrig, men det gör väldigt ont i munnen så det är näst intill omöjligt att äta eller dricka. Håller vikten ganska bra ändå. Blir grädde, smör, och extra fett på det jag kan dricka/äta. Något som går är ostkaka och vispgrädde. Mums. Men spelar ingen roll om det är fiskbullar eller någon god köttbit, känner ändå ingen skillnad. Lukten har jag kvar. Har börjat med mina långprommenader igen, Doris behöver det. Hon börjar få chaufförs mage efter 7 veckor i tankbilen. Har tänkt att summera veckan som gått varje fredag på bloggen. Kommer att sakna detta att skriva här varje dag, blivit som en vana. Men som jag sagt tidigare börjar nu vardagen. Men hör av mig varje Fredag. Kram och trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0