Klåda.

Har en besvärande klåda som ej vill ge sig. Fick tabletter mot klåda, men de har inte hjälpt. Kan vara någon medecin jag inte tål. Var hos tandhyginisten, är väldigt sårig i munnen. Blir typ brännskador av strålningen. Men hon tyckte att jag verkade svara bra på behandlingen. När jag muckar nästa vecka, ja, fredag den 13 :( får jag träffa Dr. Men de kan inte säga hur det har gått. Strålningen fortsätter ca 4 -5 veckor efter sista behandling att verka. Efter det blir det ny undersökning och röntgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var får du din kämparglöd ifrån? Helt otroligt!
Tänk att du snart har klarat alla dina sju veckor. Jag beundrar dig som är så positiv.Ingrid

2013-09-03 @ 20:09:59
Postat av: Anonym

Får mycket positiva svar av Er alla och det hjälper mycket. Skulle någon säga att jag skulle råka ut för detta innan det hände tror jag att jag skulle blivit "tokig". Men konstigt nog klarar man mer än man tror. Vara hemifrån 7 veckor var helt främmande för mig, men det går det oxå. Sedan är ju alla omkring så positiva och vänliga så det är svårt att inte ryckas med. Kram till Er alla.

2013-09-03 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0