Tiden.

Tiden går väldigt fort.. Har varit dålig på att skriva några dagar. Mår bättre nu än i torsdags. Kroppen vant sig vid morfintabletterna. Var nog det som gjorde mig trött och illamående. Man kan ju lätt bli beroende av morfin, men har inget val just nu så det är bara att käka på. Men står ju på ständig kontroll av all medecinering, så man får lita på läkarna. Har jag berättat om alla som är inblandade och skall göra mig frisk. Det är, dietister, ingenjörer, läkare, kurator, onkologsköterskor, radiofysiker, radioterapiassistenter, tandhygienist, tandläkare, med flera. Många är de och alla möter mig med samma värme. En stor eloge till dom. Även personal på Clarion hotell är underbara. Ställer upp till 100% om vi behöver eller saknar något. Gör nog ganska mycket för tillfrisknande att få all denna "lyx".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värd denna lyx! Bra kämpat fortsätt så !kram Annika

2013-09-01 @ 20:37:07
Postat av: Anonym

Ja bäst passa på nu, snart är det "vardag" igen. Kram till dig.

2013-09-01 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0