God Fortsättning.

Hoppas Ni haft en lugn, trevlig helg utan några tråkigheter. Själv har jag haft det bra med mina nära och kära. Julmaten har det varit lite si och så med men lite har jag kunnat äta. Har ökat 2 kg under helgen. Ang min vikt sade läkaren att ca 8-10 kg kommer jag att tappa. Men det stannade med -5kg. Har varit duktig med näringsdryckerna. Det blir bättre och bättre i munnen. Men rätt som det är slår det upp blåsor som gör det svårt med mat och dryck. Men inte i samma utsträckning som tidigare. Märker att jag inte har samma ork, energi som tidigare, men det kanske beror på åldern oxå. Men glad det gått så här bra. Ännu en God Fortsättning på det nya Året.

Kommentarer
Postat av: irene

Hallå tjejen, det var ett tag sen jag kollade din blogg. Du är så duktig , den är så bra gjord o vackra bilder får du med. Du får säkert dras med biverkningar ett tag till med du klarar det med bravur och sen har du nog rätt i att åldern gör sitt till. Nu ser vi fram emot ett nytt bättre år. Stor kram.

2014-01-07 @ 22:43:07
Postat av: Tvåbarnsmamman

Följer din kamp på bloggen och förstår att det varit en mycket tuff match. Jag har dock en fråga: Slapp du ifrån operation och blev endast strålad?

Svar: Hej Helena. Jag slapp operation, det beror på vilken tumör det är, var den sitter, och hur fort den upptäcks. Några av mina "kamrater" på sjukhuset blev opererade oxå., men jag fick "bara" strålning och hoppas det stannar där. Det är ju mycket kontroller nu framöver, men tycker att det går bättre varje dag.
katrintorsen.blogg.se

2014-01-11 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0